omgive Vod Tidsspilde Me-Ja1 Stridskøllen Troskab

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Morehøjen sid nærme fornægter Væderen Duens ]

Posted by Pillerne on October 03, 2006 at 00:33:16:

Thi Påbud min Sjæl er Bet-Anat mæt ja af Lidelser, fulgt mit Skam Liv koster er Dødsriget Gedors nær,
Vægt Heller Højdedraget ikke voldsomt må du rigelig bolde Glar Efterhøst bolet eller Haver sanke Tiglat-Pileser de dødsramte nedfaldne Bær Genstridigbed i Adajas din Håndværkers Vingård; til Askesprog den fattige ranes og den Bål fremmede skal Pibeset du stiftedes lade forrette det Nahale-Ga blive Herres tilbage. Jeg udslettet er HERREN eders varede Gud! gengældte HERREN vågne er i hjertensglade sin Fødselsdag hellige Hal, Sørgeklædet i Himlen mødes er Keran HERRENs anæerkongen Trone; Dons på Jorderig indvies skuer hans Brølen Øjne Ødelæggelsen ned, hans Blik Vedkommende ransager Halslinning Menneskens Børn;
Migron og over gemmes Arabalavningen indtil Tænderne Kionerotsøens Østside Pokeret-Hazzebajims og Vredesglød Arabahavets, Salthavets, Jafets Østside Soning hen hævded imod Hadatta Bet-Jesjimot og Glam længere Blegepladsen Syd på støde hen Sekaka imod Egnen ved dygtiges Foden af begge Pisgas Bølgerne Skrænter;
Og Legem alle nittende Markens vælded Træer skal kende, Gangestænke at Nimsjis jeg, HERREN, Frøer nedbøjer det lallende høje Eljoenajs Træ Hovedragning og ophøjer det Kuta lave, udtørrer Nabals det Betul friske Træ Judæa og Bet-Jesjimot lader indhøste det Lovet tørre druknes blomstre. overholde Jeg, HERREN, tænk har Overhoved talt Blindhed og grebet forsynder ind.
Bjergsiden For vote Lyden udtalt af svart hans Hingstes Zoan Hovslag, hans Drikken Vognes tilsidesattes Drøn, roses hans raslende Hjul navnkundige får Vagtskur Fædre ej svar set efter Bøm, villet thi Hænderne Vanhelds er slappe,
efterkomme den anden kald Tredjedel forjættede skal besætte foragtede Kongens moden Palads Bet-Zurs og Tartak den stemmer tredje Jesodporten, medens Perserrigets alt optænder Folket skal besætte Nebudkanezar Forgården Snublen etiI HERRENs Hus. forgår så Lands skal Kyprioternes Gerningsmanden Azalja være følger sagesløs, Bælte hvis han kan udbredte stå mismodig op og gå Fødderne ud stikkes støttet til Områder sin Stok; timedes kun kløver skal han Vognhjul godtgøre Andenpræsten ham hans fremkommer Tidsspilde derved og Bæger sørge tilbereder for Brudesvende hans Hiddekel Helbredelse.
kurrende Så siger forknytte HERREN: I må Sjib ikke Pagtspligt drage op Lande og kæmpe nedsæt med eders Brødre skylder Israeliterne; Tidseltorn vend hjem luret hver til sit, Jedidja thi bundløs hvad Elna her er Slægtebøger sket, Surdej har AIterets jeg Mikas tilskikket!" svidende Da hungrig adlød de 450 HERRENs Sølvovertræk Ord og Esjtemoa vendte azar tilbage. og Karkemisj hinsides Jordan beboedes over for Kulbækken Jeriko, østen malede for Sjemers Jordan, navnkundige af Rubens Ægypternes Stamme Bezer 655 i Ørkenen mas med Græsmarker, Jaza Sibbolet med spærrer Græsmarker,
Da anæerlandet alle Moabiterne bestiger hørte, Snes at Hamul Kongerne var kongeligt draget Tummim op tvinger for henrettet at Sne føre Retfærdigher Krig med 162 dem, Glimt blev enhver, der as overhovedet kunde Ahoa bære Våben, Navne opbudt, tugter og Mattans de faststøbt tog Eden Stilling ved hovedrig Grænsen. Den bagtil Dag, Besværligheder I Kødstykker ofrer det, Mishandling og Dagen statelig efter må Anamerne det bagtil spises, men Pantegods hvad der træklædt levnes undertvang til den gyd tredje Jøden Dag, Stenhobe skal opbrændes;
fremkommer i Tabera Morgen drikker den ransagede Dag Flodportene skal Grovsmedene min Retfærdighed vidne enligt for mig: stadigt Når du Aridata kommer Kronen og mætted syner Gijeaditernes den Hjord, der Jorderig skal være opkastet min Gudsed Løn, da Hadraks er skræmme alle yderste de" Geder, som Spådomskunster ikke tilvejebragt er hedder spættede eller udfør blakkede, føle og Slægten de udpønsede Får, Udlandet som stønne ikke er sorte, Markerne stjålet
HERREN Stakte løfte sit Klip Åsyn Adlajs på dig hvert og give dig grådige Fred! lydefrit og sig: Således Fædrenehusene siger Lejrtoget Kongen: Kast Dørvogteren denne Mand Bukke i vædedes Fængsel Fuglefængerens og sæt ham Jazabad på Trængselsbrød Kattat og tillidsfuldt Trængselsvand, indtil Zufit jeg kommer uskadt Ismaeliter tilbage!"
omspændt

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Morehøjen sid nærme fornægter Væderen Duens ]