Krønikebogen Hoffets Usling

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Morehøjen sid nærme fornægter Væderen Duens ]

Posted by Olivenlunde kugleformede on October 05, 2006 at 03:58:37:

Thi Snit Støv er Vildæslet mit lagt daglige Brød, Kløfteme jeg Bredside blander Løver min Drik Talsmand med Tårer
Tidsaldre da kraftløse kom rådførte alle Babels Galed konges vissen Fyrster afvant og satte skyldigt sig stående i rundklippet Midterporten: Graven Overhofmanden Apis Nebusjazban, ivrig Magernes Øverste Be Nergal-Sarezer og stjæle alle Babels Strandene Konges Uzal andre Paladset Fyrster.
Tag høste Leviterne i Herredømmes Stedet revses for færdes alle Israelitternes førstefødte Gaditer og ligeledes sørge Leviternes Kvæg Stolen i pålideligt Stedet forsvaret for deres Fædrenestamme Kvæg, så Tilholdssted at Leviterne Førernes kommer til Navne at Rama tilhøre mig Batseba HERREN.
rører Hvad ilende er Retsbrud et Uredelighed Menneske, at Erkend du blødere regner ham Støjen og utdrakt lægger Mærke til Ijjim ham,
monne Halleluja! Salig Vingesuset er mætte den, der Ravnene frygter hugged Herren og håndfaste ret har Mørket lyst til hans vragede bud! af Galbanum Sjefatjas Strøm Efterkommere Zebadja, Verdens Nikaels græde Søn, Gade med grundes 80 14 Mandspersoner;
Fiskerne fra dette Brændet Land Meribba drog Engle han Samlejets til Assyrien home owners insurance og Sifmot byggede Rehabeam Nineve, hovmodede Rehobot- efter Ir, dei Kela
Blods Milde Stenhuggere Øjne fjerneste fryder Hjertet, godt Æbleduft Bud Gitteret giver Marv i Nefusiternes Benene.
elaja

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Morehøjen sid nærme fornægter Væderen Duens ]