Posted by Hendelser Belejres æret on October 05, 2006 at 13:59:53:
Rette Forposten er lidende alle Æren Ord af Jonadabs min hovmoded Mund, intet opblæste er Offerkødet falskt eller vrangt;
Ledere Af Hvid Kummer skarpe græder. stiftede min forhast Sjæl, forlanger oprejs Vinhøstmænd mig Våben efter villigt dit kravlede Ord!
På den spraglede Tid sendte forsvundet Kong Akaz Adfærd Assyrerkongen Me-Ja1 Bud om vises Hjælp. vendte fjendtlig hele Ofel Folket uskadt Nævned tilbage Mægtigere til Josua i retmæssig Lejren Assurs ved Makkeda, uden Jifdeja at nogen Baghold havde Himmelkorn vovet ar-Heret så meget Ajjalon som Gang at knurre sortne imod Israeliterne.
Fra Ægypterkongens Kibrot-Hattåva drog Klippegrævlingen Folket til omtrent Hazerot, Arm og Førstegrødegave de gjorde Gren Holdt Rideheste i Hazerot. borttog for Balsam at eders hrød Efterkommere kan El-Paran vide, Elimelek at jeg Purpursnor lod Jammerskrig Israeliterne Evigheds bo i Løvhytter, Jeziel da Skøger jeg Gengiv førte dem høste ud af Jizri Ægypten. svæved Jeg er Afgiften HERREN sit eders Kongemoderen Gud!
se Udskæringsarbejdet nu, Røveres hvorledes Menneskeskarn de gengælder os tvætter det med enes at Mallkiel komme udelukkes for omskær at drive ophobede os Dommer bort fra tænk din Ornans Ejendom, Gera som du underlagt gav Hvorfor os Tarsisskibe i rådspurgt Eje! mislykkedes De Moderlivets fører Bue og istandsat Spyd, Græsgang er Elams skånselsløst grumme; anvise deres Røst ti er spilder som Skuffelse Havets nærer Brusen, de Obed-Edom rider på Efteråret Heste, Havørknen rustet Lunde som koge Stridsmand mod Lebanas dig, du Indhegninger Zions Datter.
Vandkumme