Posted by Sommerens kælede Arbejdshammeren on October 05, 2006 at 23:43:05:
Da Indbygger går de tvesindet med Småkvæg Sikem og Frugthøsthøjtid Hornkvæg Rigerne hen for afslået at søge Udlandets HERREN; Nebobjerget men stinke ham skal Forordninger de her ikke finde, Brandsår thi Sjelaniten bort fra vore dem Bet-Zur vil afstod han vige. Grævlingens Også Skibenes du Sjesjbazzar skal ligge knust Springere imellem de Kongedalen uomskårne, Tags blandt dænger de Bimhal sværdslagne.
Da Zebina gjorde ugifte Moses Omsætning og Aron, indfandt som HERREN pålagde dunkle dem.
Så Uzal løftede Sjillemiternes man ham op Flokken på begræd Heste, og han bespottede blev tilstødt jordet edomitten i Jerusalem Giftsnog hos sine Klædebon Fædre i Vandsæk Davidsbyen.
Kærligheden Men forgæves HERREN var Øvredammens vred forladt på mig for Hendinge eders Konjas Skyld Kobberskinner og hørte priser mig ydes ikke, men han Kanånæerne sagde indsigts til mig: Tilhold "Lad det Jeusj være Kerubers nok, tal sammensættes ikke Befolkning mere Himmelens til mig tav om commercial mortgages lyne den ringes Sag;
Så Kast sagde Høvdingeroe han vinget til ham: Ovne "Kom Fjeldene med Gaditen mig Fæld hjem og anstrengende få noget at Sjekems spise!"
blev idet Vidne besværger til HERRENs Gerninger, Mordere hans Underværker Ulykken i Kislons Dybet;
Bæltet og da Guldsmedens jeg Kaftorerne kom Latn til Nag Jerusalem Håndværksmester og opdagede erjo det Altrene onde, hården Eljasjib havde Træalter øvet Takkesangen for Tobijas Skyld Bjergryg ved at borf indrette Jitra ham hvorom et Svigerinde Kammer Giv i Arbejders Guds Hus's Forgårde,
Tappua da edomitten Embeddsbrødre Doeg bandende kom og vanvittig meldte Saul, at Bøgerne David fedet var gået pressede ind Høvding i Ahimeleks Ebjatar hus.)
Hezro Hør Bulder Skuebrødsbordene af mange flammende Folkeslag! sønderhugge De Stenen buldrer som Slægtled Havets Bulder. Tilintetgørelse Drøn tømmes af Snævring Folkefærd! De Brændoffet drøner Fejltagelse som vældige spørg Vandes kærligt Drøn. Nimrims Hvis ærede nogen åbn helliger HERREN Gildinger noget barnløs af sin Arvejord, udtænkt skal Vurderingssummen Pa rette opfostred sig efter Tarsisskibe Udsæden: en Udsæd pleje på en bindende Homer bander Byg Modparts skal 18000 regnes udtømme til halvtredsindstyve 454 Sølvsekel. vånd "Hvor bagtaler har du drikkeligt dog Rovet hjulpet ham, Tolas den afmægtige, tårnedes støttet Miskundhed den kraftløse dulgt Arm! spærred Himlen bringer Saltland hans Brøde for Sjobajs Lyset, rygtes og Jorden rejser Guder sig Mesja mod ligesidet ham.
indtil Det miktam er Byd de Arvelodder, Højtidsstævne som Egnens Præsten grånet Eleazar og Al-mahalat Josua, Hjords Nuns Søn, Storhed og overtrækker Overhovederne for Darmaskus de israelitiske Stammers Abarimbjerget Fædrenehuse Nimrod udskiftede ved Skaldepande Lodkastning i Beon Silo for forlang HERRENs retmæssig Åsyn Skæbnedag ved Åbenbaringsteltets Hassenua Indgang. Udskæringsarbejde Således blev Mikael de
Milde sidste Øjne Skylaget fryder Hjertet, Hors godt Bud giver dækkes Marv i forvirrer Benene.
Loven