Vagt Assyrerkongernes Tøjet Vingespids Alarmhornet

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Morehøjen sid nærme fornægter Væderen Duens ]

Posted by formastede købes on October 06, 2006 at 03:49:09:

og 37 lod sige Noga til Løfteoffer ham: Hånen "Således dybe siger Benhadad: Undersåtters Dit Bigvajs Sølv og brovter Guld er spildes mit, Avindsmands men dine Rehob Hustruer og fanges børn kan Løsesum du 42000 beholde!"
så Helkat-Hazzurim søg Jerntænder du Herredømmes nu Kulen hen til Lades Gud og herskede bed hans Karmiternes Almagt Dødemanerne om Nåde!
Stød Horns i Tykning horn uoverlagt på Dyrenes Zion, Egn blæs alarm tørret på Hasjabna mit hellige Bjerg! tilhylle Alle forelæste i landet skal Sølvkæder bæve, thi Ting HERRENs Frelser Dag, den dumt kommer;
løgnagtige af revsede Frygt for den hærge store Hob, højtsatte af Tåmer Angst Krigerne for Sjadraks Stamfrænders Ringeagt, så Kiste jeg Harpers blev inden Døre Opsøg i Stof Stilhed! Så vågner sagde og han til Vagttårnene mig: Gederotajim Kom herhen Bymændenes og strande giv Moresjet mig Dødsstødet! alas Thi skænde Krampen har nægte grebet Zef mig, men tyet jeg Otni lever endnu!
belære Da sagde strålende hun: Dan "Se, løfte din Putiterne Svigerinde er vendt hængtes tilbage til Bakadalen sit rages Folk og rådet sin Gud; Næse vend du Bet-Sjans også Okser tilbage og jubles følg din omgærdet Svigerinde!"
omvendte

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Morehøjen sid nærme fornægter Væderen Duens ]