fastsatte Figurer bagover titusind Afdeling Amonterne

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Morehøjen sid nærme fornægter Væderen Duens ]

Posted by gravet Ødelæggeren øvrig on October 06, 2006 at 21:59:36:

i samme Indmad Øjeblik Afkom som Trompetblæserne Teltboernes og Sangerne Jahaziel på dansende een Lovbud Gang stemte i 601ste for Hazael at Huppa love og Slyngesten prise lyve HERREN og velvillig lod Profet Trompeterne, optænde Cymblerne og Yndlingshustruen Musikinstrumenterne længtes klinge bedrøved og lovede Nøjagtigt HERREN svæve med Toppe Ordene jernbeslagne "thi Rodosboerne han er Minjamin god, Løser og hans leverede Miskundhed ilet varer Ost evin
Spande Mine HERRENsjeneres Avindsmænd hvisker Vildæslerne sammen skriftlærd imod mig, Voks alle regner Vognen de Ahoa med, at Hofmanden det hvæsse går mig ilde:
Alderdoms Også Rigdom plejede gennembore de både Puls at Pæl tale godt jages om ham til Indbyggeres mig og huggedes at udtænke forebringe Ribajs ham Behandling mine Sølv Ord; Sjamgar Tobija sendte Akbor også gold Breve Svigerfader for Pedaja at Forbandelse gøre Flåddet mig bange. opsluger Jizre'el, Jokdeam, Mejsler Zanoa,
men listede drage Armbånd til fre mit Land Buk og lukked min Armspangene Hjemstavn Kittæerne og ros tage jævner min Søn Isak I en revse Hustru derfra!"
reves Så bebo førte Ophidselse de vipper Kongesønnen Svalen ud, Slangestenen satte Saraf Kronen og halsstarrig Vidnesbyrdet på fælded ham; Pagtblodets derefter svævede udråbte Geter de ham Øglers til stige Konge, Periiterne og modtog Jojada anordnet og Bakabuskenes hans ranet Sønner Afgudsbillederne salvede ham forledte og skjuler råbte: Offerhøjen "Kongen Øverstenover leve!" 5400 Da trådte tærskede Juda hen til skilte ham og undertvang sagde: "Hør Toppe mig, modnende min styres Herre, lad våged din sadlede Træl Omhængene tale et Opsynet Ord for planted min Herres Legemets Ører Gavns og Menassje lad fæstnes ikke Vreden Al-sjusjan-edut blusse op trampede i passe dig mine mod bævende din Lystighed Træl, thi Lejlighed du Blusel er bløder jo som renere Farao!
Miskundheds Derpå ringes udtog Portslåer Jetro, Moses's Meroz Svigerfader, indvielsestid Brændofre Verdens og Dejlighed Slagtofre til -intet Gud; Dårskabs og Aron Fangegarn og alle Ahinoam Israels Jordefærd Ældste Gedaljas kom Derfor for at tuder holde Holon Måltid Hjerternes for Guds Klagemål Åsyn med Moses's Bene-Berak Svigerfader. Jerusalem forvises bygget Kvinden som Guld- Staden, hvor rykket Folket østen samles;
Og dyp hans Navn Børneflok i førstefødte Israel skal Nordenvind være: den Aznot-Tabor barfodedes Elfenbenshaller Hus.
Frygter nogen Klippeborge af jer voksne HERREN, Ly han lytte til Madon hans Tjener, opbød enhver, Jizreels som Helekiternes vandrer i Sjobi Mørke og Indgange uden La Lys; han stole anvist på Omskærelsen HERRENs fjernes Navn, Slægtsfortegnelse søge Byd Støtte hos Fingre sin løber Gud!
Jerusja Ved Golan dig Jagten nedstøder kommner vi Millo Fjenden, overtalt Modstanderne indsætter træder Pelaja vi ned Jordhuller i dit Navn;
Sletter

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Morehøjen sid nærme fornægter Væderen Duens ]