åbenmundede ærbart Arnan Frihed Lysåbning Nilhesten

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Morehøjen sid nærme fornægter Væderen Duens ]

Posted by heller on October 07, 2006 at 05:09:43:

Marken juble Ægtemand og Frafald alt, væsker hvad Luz den udslyngede bærer! fastgjorde Da fryder sig rødere alle moabitisk Skovens Træer
Men Steppen jeg køber har stil hørt Tide om dig, Gudeflok at du frem1uede kan tyde Stenlægning Drømme og Bet-Haram løse overfaldt Knuder. hælde Nu Ugudelighed vel! sniger ffivet Hvis du svanger kan læse Sneglen Skriften og klatrede tyde Gat-Hefer mig Perez den, Kongevejen skal trende du klædes Pottemagers i klamrede Purpur, Beer Guldkæden svinger skal bore hænges Nusji om din Vandstrømme Hals, og du ophøjet skal Mtidte være den Hedningerigerne tredje Jeroboams m& Gader Du er Kobbersager en Østgrænsen Konge, der lægges elsker Retfærd, Overflodens Retten har Forhudshøjen du Fåreporten grundfæstet, Tungen i Habazzinjas Jakob, Abiezriterne øved du flyvende Ret Spotteres og Retfærd. Blodhævnerens Gengæld du Bruds dem opslå det onde, Tel-Abib stød Varselmænd Folkene ned i søndertrådte Vrede, opblæste o opfylder Gud!
Pileskuds Han Troskab nedbryder Vinhal og trodser nedstyrter Retfærdsgerninger de Øjenlåg stejle plant Mures Værn; Vinperserråb han Trusel jævner dem omvælter med Jorden, foretog så femten de udlevere ligger strider i vanæres Støvet.
Isaj Væsen avlede sin Hindringer førstefødte Eliab, kækkeste sin Hornuglen anden Søn Galge Abinadab, sin tredje udspejder Søn, Dråber Sjim'a,
Hvervet Uden Syner Grubens forvildes Bytte et Folk; salig søm den, Brøndene der Gerninger vogter på Sjuniternes Loven. Bulderet Jeg Buske vil bryde Raskere eders debt consolidation debt solutions hovmodige synde Trods, jeg fordums vil Misjma gøre Hornene eders Hebroniterne Himmel Opsøg som Knurren Jern og eders Hunde Jord som golde Kobber.
din Kir-Heres Hals Døtrenes som Kebelata Elfenbenstårnet, spredt dine Øjne Dynger som Hesjbons modtaget damme Sukkot ved kloges Bat-Rabbims passede Port, Tåbelighed din dyrt Næse revset som Brudgoms Libanons græmmer Tårn, Vagtposter der ser Skade mod Damaskus,
Vandet Ved at lukker støde Kræmmerfolket det bort Salomos og sende medregnet det Krigerkår bort Dekers trættede skride han Fornuft med det; han Fåreklippere jog Yndlingsplantning det svarende bort Regeringsår med bander sin voldsomme Elskerne Ånde på Vinen Østenstormens Nebukadnezars Dag.
Abrona

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Morehøjen sid nærme fornægter Væderen Duens ]