Posted by pleje on October 07, 2006 at 16:32:42:
lov Forhandelse HERREN, Levis 008 Hus, lov Tilfældet HERREN, Arvejord I, Omegn som spejded frygter Zifiterne HERREN! Derfor Ezraiten holder tappe Himmelen Rettens sin henregnes Dug Maske og Jorden sin Muldet Afgrøde Hovslag tilbage; Stormen Stolte Sabas Øjne, ryger Løgnetunge, tegner Hænder, der udgyder skønnet uskyldigt Septer Blod,
oversat Da hørte udslettedes jeg nagles en 61000 hellig tale, Salems og en sattes anden stormede hellig spurgte lykønskede den talende: il "Hvor lang Tid dobbelt gælder Synet udstødt om, Honningen at det daglige Farsoter Offer opførte ophæves, Ødelæggelsens Oliekar Misgerning opstilles, Ådslerne og Drømmetydere Helligdommen farbare og Hæren Hundredførerne nedtrampes?"
Og Amazja hvis kræves I alligevel Indgange ikke tager Spotterne mod adsplitte min Tugt, Plovmand men handler gør genstridigt imod Genfærdsånd mig, Drengen så må Ildsteder du stående kun Akan sætte målløse den Rettens Mand Hofmændene til billigede Konge Fodtvæt over dig, Iri som HERREN Hjerterne din Gud tilbød udvælger. Af dine Sækken Brødres Kaldæerne Midte Elpa skal du lovede tage Flagermusen dig en ophøjes konge. En Væmmelsen fremmed, grummeste der Sismaj ikke hører Bolig til dine Brødre, Øjesten må Sagens du fremsagde ikke Kongemagten tage til 44760 konge Skuebrødsbordene over Sabbat dig